Verplaatsen
Verplaatsen/omboeken van een AquaSport les.
U kunt tot twee uur vóór aanvang van de door u geboekte AquaSport les, via de online webshop, deze verplaatsen/omboeken naar een andere datum en/of tijd. We kunnen de lessen niet vergoeden.
AquaSport lessen die na de datum van de geboekte les worden afgemeld, kunnen wij niet meer verplaatsen. Omboeken is dus niet meer mogelijk als de bezoekdatum van de bestelling is verstreken!
Mocht u langdurig ziek zijn, stuur dan een e-mail naar aquasport@aquaactief.nl en wij gaan samen op zoek naar een oplossing.
Uitleg over het verplaatsen van een gereserveerde AquaSport les.
Wilt u een via onze webshop gemaakte reservering verplaatsen? Dit kunt u zelf doen op de volgende manier.
Verplaatsen van een les als u reeds een account heeft.
- Ga naar de webshop en ga naar: ‘INLOGGEN’.
Vul uw gegevens in bij: ‘INLOGGEN MET ACCOUNT’
Klik op ‘KLANTENPANEEL’ (onder het knopje menu op een tablet of smartphone) Selecteer de reservering die u wilt verplaatsen en klik op ‘VERPLAATSEN’.
Kijk bij ‘VERPLAATS NAAR’ en maak een keuze voor een nieuwe les. - Als u de nieuwe les heeft gekozen klikt u op ‘VERPLAATSEN’
U krijgt als bevestiging een e-mail dat u de les heeft verplaatst.
Verplaatsen van een les als u geen account heeft.
- Ga naar de webshop en ga naar: ‘INLOGGEN’.
Onderaan vindt u “RESERVERING VERPLAATSEN’
Vul uw e-mailadres en de ‘RESERVEERCODE’ in.
Klik op aanvragen.
U ontvangt een e-mail en klik op ‘VERPLAATSEN’
Kijk bij ‘VERPLAATS NAAR’ en maak een keuze voor een nieuwe les - Als u de nieuwe les heeft gekozen klikt u op ‘VERPLAATSEN’
U krijgt als bevestiging een e-mail dat u de les heeft verplaatst.
De les kan niet naar derden worden verplaatst.
Lukt het verplaatsen niet, of heeft u nog vragen? Stuur ze naar aquasport@aquaactief.nl en wij geven u graag antwoord.